«Зв'язок навчання з життям» - це не лише принцип, який ми вивчаємо у педагогіці, це цінність, яку ми сповідуємо, і гасло, яке проголошуємо одноголосно.
Під час підготовки до навчальної практики студенти-дошкільники вивчають освітньо-розвивальне середовище закладу дошкільної освіти під майстерним керівництвом доцента Оксани Писарчук.
Пари відбуваються у дитячій ігровій інтерактивно-розвивальній кімнаті «Смайлик-ТНПУ». Тут усе, як у садочку: стільці, столики, меблі, дитячі осередки й дидактичне наповнення. Ми вчимося готувати середовище групової кімнати для заняття: доречно розставити столики, розмістити дітей, подбати про рух і мобільність, пам'ятаючи про безбар’єрність.
Сповідуючи цінність дитинства, саме на практиці починаєш розуміти, що простір для дитячої гри має бути відповідним.
На світлинах бачимо, як студенти пригадують класифікацію ігор, вчаться добирати конструктори з різним дидактичним навантаженням та з різних матеріалів виготовлення для вікових категорій дітей. Особливу увагу звертають на ігри й іграшки, якими користуються діти в період пандемії.
Наші студенти – методично озброєні як глибоким переконливим словом, так і фаховими компетентностями.