×
Blog

Адамська Зоряна Михайлівна

Народилася 29 квітня 1978 року у м. Тернопіль.

У 1997 році закінчила Чортківське педагогічне училище. У 2000 році – Тернопільський державний педагогічний університет ім. В. Гнатюка за спеціальністю «Початкове навчання та практична психологія».

У 2006-2009 роках навчалася в аспірантурі. У лютому 2010 року успішно захистила кандидатську дисертацію на тему «Психолого-педагогічні засади розвитку суб’єктності майбутніх психологів».

З 2000 року працює асистентом, а з 2013 року – доцентом кафедри психології розвитку та консультування Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка.

Є автором робочих програм з таких навчальних дисциплін: «Соціальна психологія», «Психологія лідерства», «Соціально-психологічний тренінг», «Інформаційно-комунікаційні технології у психології», «Психологія маніпулювання».

Розробляє та реалізує тренінгові програми за такими темами:

  • «Соціально-психологічна адаптація першокурсників до середовища вищого навчального закладу»;
  • «Особистісне та професійне становлення студентів-майбутніх психологів»;
  • «Соціально-психологічний тренінг професійно-особистісного самовизначення майбутніх психологів»,
  • «Соціально-психологічний тренінг для майбутніх тренерів»;
  • «Тренінг ефективного міжособистісного спілкування»;
  • «Розвиток згуртованості групи».
  • «Тренінг згуртованості для підлітків» та ін.

 

У 2019 році закінчила базовий курс з Позитивної психотерапії та отримала сертифікат консультанта в методі позитивної психотерапії.

З 2020 року є членом Української асоціації сімейних психологів.

 

Стажування

З метою поглиблення науково-методичних, педагогічних, психологічних компетентностей, у тому числі вивчення нового досвіду, проходила стажування:

- при кафедрі педагогічної та вікової психології Прикарпатського національного університет імені Василя Стефаника в лютому 2016 року;

- при кафедрі психології особистості та соціальних практик Київського університету імені Бориса Грінченка березень-квітень 2021 року.                           

 

Сфера наукових інтересів

Соціальна психологія, психологія лідерства, соціально-психологічний тренінг, психологія конфлікту, психологія маніпулювання, психологія суб’єктності, психологія фасилітативної діяльності.

 

Основні публікації

Є автором наукових статей, навчально-методичного посібника «Соціально-психологічний тренінг професійно-особистісного самовизначення майбутніх психологів», співавтором навчально-методичного посібника «Практика в системі професійної підготовки психологів», колективної монографії «Становлення культури життєвого самовизначення сучасної молоді: психологічна теорія і практика».

Коло професійних інтересів – соціальна психологія, психологічна діагностика, психологія конфлікту, психологія маніпулювання, психологія освіти, психологія фасилітації і фасилітативної діяльності.

 

Відзнаки

  • - Грамота Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (вересень, 2011 р.)
  • - Грамота від Тернопільської обласної державної адміністрації, з нагоди 77-річчя навчального закладу (квітень, 2017 р.)
  • - Подяка міського голови м. Тернополя С. Надала (жовтень, 2018 р.)
  • - Подяка Міністерства освіти і науки України (квітень, 2019 р.)
  • - Подяка Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (жовтень, 2020 р.)

Основні публікації

Адамська З. М. Соціально-психологічний тренінг професійно-особистісного самовизначення майбутніх психологів : навчально-методичний посібник. Тернопіль : ТНПУ ім. В.Гнатюка, 2012. 84 с.

Адамська З. М. Соціально-психологічний тренінг як засіб адаптації першокурсників до середовища вищого навчального закладу. Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України / ред. С.Д.Максименко.  Ч.1. К., 2013. С.7–15.

Адамська З. М. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх психологів. Проблеми гуманітарних наук: зб. наук. праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Вип.37. Психологія. Дрогобич: Видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2015.  С.92 – 105.

Адамська З. М. Психолого-педагогічні засади розвитку суб’єктності в майбутніх психологів. Становлення культури життєвого самовизначення сучасної молоді: психологічна теорія і практика. Монографія. Тернопіль: ТНПУ ім. В.Гнатюка, 2016.  С.264 – 295.

Адамська З. М. Фасилітація як чинник становлення особистості в контексті вищої професійної освіти.  Слов’янський світ: видатні дослідники» у ВНЗ «Східно-Європейський слов’янський університет: матеріали VI міжнар. наук.-практ. конференції (м. Ужгород, 20-21 травня 2016 р.). Ужгород : ПРАТ «Видавництво «Закарпаття», 2016. С.3 –15.

Адамська З. М. Теоретико-методологічні засади розвитку фасилітативних здібностей майбутнього психолога в контексті вищої професійної освіти. Педагогічний процес: теорія і практика. Збірник наукових праць. Київ : ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬ-ВЕЙС», 2017, № 1.  С. 28 – 33.

Адамська З. М. Культурологічна парадигма як методологічна основа розвитку фасилітативних здібностей майбутнього психолога. Психологія особистості. Науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал.  Івано-Франківськ, 2017. № 1 (8). С.56-66.

Адамська З. М. Фасилітативний потенціал інтерактивних методів у психологічній профілактиці підліткових девіацій. Теорія та практика профілактичної роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки: український і міжнародний досвід : монографія / О. Янкович, О. Кікінежді, І. Козубовська, В. Поліщук, Г. Радчук та ін. Тернопіль : Осадца Ю.В., 2018. 300 с. С.192-203

Adamska Z., Radchuk H., Oliynyk M. Addressing development of facilitative approach in Ukrainian education system. Соціальна робота: виклики сьогодення: Збірник наукових праць за матеріалами VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції/ за заг. ред. В.А. Поліщук, С.М. Калаур, Г.І. Слозанської. Тернопіль : ТНПУ  імені В. Гнатюка, 2019. 308 с. С. 9-17

Radchuk H., Adamska Z., Oliynyk M. Features of Authenticity Development in Future Psychologists. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala,Vol 11, No 3 (2019): P. 213-223

Радчук Г. К., Адамська З.М., Свідерська Г. М., Андрійчук І. П., Олексюк В. Р. Емоційна спрямованість у структурі фасилітативної діяльності майбутніх психологів. Психологічний часопис : збірник наукових праць / за ред. С.Д. Максименка. № 11. Вип. 5. Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2019. 329 с. С.22-34

Halyna Holiney, Zoryana Adamska Фасилітативний супровід становлення особистості в контексті вищої освіти. Pedagogia. ZESZYTY NAUKOWE. LSW. Ryki 2020, № 1. S. 20–25.

Radchuk H., Afanasiev A., Sofiian D., Adamska Z., Perig I.Internal Factors of Development of Psychological Readiness for Professional Activities in Cynologist Officers. Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment. Vol. 9 No. 1 (2021). P. 107-112

 

Адамська Зоряна Михайлівна
Адамська Зоряна Михайлівна (1)
20200527_212855
20200527_212806
2.3.1 Позитивка 2
2.3 Тренінг з підготовки експертів
2.3 Тренінг Академічна доброчесність
04
03
02
01
Подяка МОН
підвищ. кваліфікації
Інструменти фасилітації
Асоціація сімейних психологів