×
Blog

Слободянюк Ольга Леонідівна

Google Scholar

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&view_op=list_works&gmla=AJsN-F4n02h-61SCe0WYgpNyOIESU80MFIGo-BFm4NWTINFc-QFuo_YiGqUBmKJjDF1u04-SfGhGsI6F9rfDFlzSXJfkXew7OcdyHT9jb4pXgfSTUkrAWKtUX-yy5WhJ2tPUYAG1YTRe&user=fo7pcdIAAAAJ

ORCID

http://orcid.org/0000-0001-9392-199X

email: olha.slob@tnpu.edu.ua

Народилася 1992 р. у м. Тернополі. У 2009 р. закінчила Тернопільську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 13.

У 2009-2014 рр. навчалась у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка, де здобула кваліфікацію магістра психології, викладача психологічних дисциплін.

У 2014-2016 рр. працювала старшим лаборантом кафедри практичної психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка та асистентом кафедри практичної психології за сумісництвом.

У 2016-2020 рр. навчалась в аспірантурі з відривом від виробництва у Тернопільському національному педагогічному університет імені Володимира Гнатюка, спеціальність 053 Психологія. Тема дисертаційного дослідження: « Освітній діалог як чинник становлення соціального інтелекту майбутніх педагогів» ( науковий керівник проф. Радчук Г.К.)

З 2020 р. і до цього часу працює асистентом кафедри психології розвитку та консультування.

Є автором робочих програм з навчальних дисциплін «Психологія стресу», «Експериментальні методи в сучасних психологічних дослідженнях» та ряду наукових статей за темою дисертації.

 

Стажування та сертифікати: 

  • Захід з підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників ЗВО «Освітній десант. Онлайн» (Проєкт для популяризації сучасних підходів у викладанні та навчанні, T-Update).
  • Практикуму «Інструменти фасилітації для проведення ефективних навчальних заходів в онлайн-форматі» (цикл вебінарів від ЦентральноЄвропейської Академії Навчань та Сертифікації)
  • Форум «Викладачі 4.0: ефективні підходи для дистанційної освіти» (UGEN, SERVIER).
  • Вебінар «Емоційний інтелект та особистісне зростання» (AIP освіти).
  • Вебінар «Булінг в освітньому середовищі» ( ТНПУ ім. В Гнатюка)
  • «Арт-терапевтичні технології у роботі практичного психолога» (м. Тернопіль, 29 січня 2020 р.)

Успішно завершила такі курси на освітніх платформах:

Coursera:

How to write and publish a scientific paper (project-centered course),

«Learning how to learn: powerful mental tools to help you master tough subjects»

«Leadership and Emotional Intelligence»

Курси студії онлайн-освіти EdEra:

онлайн-курс «Академічна доброчесність»

Курси платформи онлайн освіти PROMETHEUS:

онлайн курс «Впровадження інновацій в школах»

Сфера наукових та професійних інтересів: Методологічні і теоретичні проблеми психології, психологія особистості, психологія стресу,  дослідження соціального інтелекту, впровадження інноваційних технологій навчання в освітнє середовище.

Публікації:

1. Слободянюк О. Діалог в контексті впровадження освітніх інформацій. Психологічне забезпечення інноваційних процесів в освітньо-професійному просторі закладу вищої освіти: сучасні реалії та перспективи: зб. тез доп. всеукр. наук.-практ. конф., м. Кам’янець-Подільський, 6 грудня, 2019 р. Кам’янець-Подільський, 2019. 

2. Слободянюк О. Роль соціального інтелекту у професійній підготовці майбутніх педагогів. Методологічні, теоретичні та практичні проблеми психологічної науки: матеріали ІІ міжн. наук. інтернет-конференції, (м. Дрогобич, 25 лютого 2020 р.) Дрогобич, 2020.

3. Слободянюк О. Емпірика розвитку соціального інтелекту педагогів. Eurasian scientific congress: I International Scientific and Practical Conference, (Barcelona, 27-28 January, 2020). Barcelona, 2020.

4. Слободянюк О. Діалогічне навчання в процесі підготовки студентів. «Наука та освіта в дослідженнях  молодих учених»: матер.всеукр. наук.-практ. конф.,(14 травня 2020 року Харківський національний педагогічний університеті імені  Г. ССковороди). Харків, 2020.

 

5. Слободянюк О. Л. Проблема співвідношення соціального та емоційного інтелекту у психології. Науковий вісник Херсонського державного університету. Херсон, 2019. №1. С. 181-187.

6 Слободянюк О., Радчук Г. Розвиток соціального інтелекту у студентів – майбутніх педагогів. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць. Вип.13 / упоряд. Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова. Рівне: РДГУ, 2019. С. 129-136.

7. Слободянюк О. Діалогізація освітнього середовища: витоки і перспективи. Humanitarium: Психологія. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Ніжин, 2019. Том 43, Вип. 1. Психологія.

8. Слободянюк О. Рефлексивність як інтегрований показник соціального інтелекту (Reflexivity as an integral indicator of social intelligence). Modern engineering and innovative technologies. 2020. Issue 12, Part 4. P.101-107      DOI: 10.30890/2567-5273.2020-12-04-077

9. Slobodianiuk O. The question of dialogicality in the structure of social intelligence of the future specialist. Norwegian Journal of development of the International Science. Norway2021.VOL.53/3. P.60

 

7
1
конференція Чернівці, 2019 технології
Каянець-подільський, 2019, конференція
Slobodianiuk Olha, Barcelona-1
'Coursera_Certificate_F8SN2J9UMBU45181986-1
Coursera LEARNING-1
Coursera Leadership and EI-1
Coursera How To Write Scientific paper-1
9
Certificate впровадження інновацій-1
Certificate академічна доброчесність-1
20200713_223217
Слободянюк
Слободянюк Ольга Леонідівна
Ольга Слободянюк-1