×
Blog

Куца Лариса Петрівна

 

Профілі:

 Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user  

ORCID:   https://orcid.org/0000-0003-4877-9626

ReseacherID:  J-2602-2018

 

     Вищу освіту здобула у Львівському національному університеті імені І.Франка (кваліфікація – «Філолог. Викладач української мови і літератури»).

     Працювала головним редактором освітнього видавництва (1999-2012 рр.).

     У 2012 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Суб’єктна організація поезії Івана Франка (збірки «Із днів журби», «Semper tiro»)».

     У 2012-2013 рр. – доцент Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.

     З 2013 р. працювала викладачем кафедри філологічних дисциплін початкової освіти Тернопільського національного університету імені В.Гнатюка.

     З 2019 р. – доцент кафедри філологічних дисциплін початкової освіти Тернопільського національного університету імені В.Гнатюка.

     Член Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва.

     Сфера наукових інтересів: поетика дитячої літератури.

 

Викладає навчальні курси

«Дитяча література» (для спеціальності «Початкова освіта»)

«Дитяча література» (для спеціальності «Дошкільна освіта»)

«Література для дітей дошкільного віку»

«Дитяча література» (для іноземних студентів)

 

                                         Стажування

2018 р. – у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника.

2019 р. – у Вищій лінгвістичній школі в м. Ченстохові (Польща) (участь в Європейському освітньому проекті «The Innovative Methods and Technologies of Teaching: the Newest in the European Educational Practice (Philology)»).

Публікації у фахових виданнях України:

Радість буття як основний емоційний тон поезії Миколи Вінграновського для дітей. Література. Діти. Час. Вісник Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва. Вип 4. Рівне: Дятлик М., 2013. С. 81-87.

«…Се поезія бажання життя» (основний емоційний тон поезії Тараса Шевченка у висвітленні Івана Франка). Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Ужгород, 2014. Вип. 1 (31). С. 142-146.

 

Символічна реальність ліричного розповідача в поетичному циклі Івана Франка «Із книги Кааф». Слово і час. № 6, червень. 2015. С. 11-17.

Гра хронотопів у повісті Івана Андрусяка «Вісім днів із життя Бурундука». Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Філологічні науки: [зб. наук. ст.] / [гол. ред. В. А. Зарва]. Бердянськ : ФО-П Ткачук О. В., 2016. Вип. ІХ. С. 103-112.

 

 «Дивна дитина», або «Якесь не таке, як люди…» (стереометричне прочитання оповідання І.Франка «Під оборогом»). Література. Діти. Час. Вісник Центру дослідження літератури для дітей і юнацтва. Вип. 5. Львів : 2016. С. 81-91.

 

Те, чого діти «досі не мали» (настроєва палітра поезії М.Вінграновського для дітей). Наукові записки Терноп. нац. педагог. ун-ту ім. В.Гнатюка. Серія: Літературознавство / за ред. д.ф.н. М.П.Ткачука. Тернопіль: ТНПУ, 2017. Вип. 46. С. 175-186.

Синтез душевного і пейзажного «пленеризму» у збірці І.Франка «Із днів журби». Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Серія: Літературознавство. Вип. 51. Тернопіль, 2019. С. 94-106.

 

Публікації у фахових виданнях, що входять у міжнародні

наукометричні бази даних  Web of Science, Scopus

The images of the «East» in Ukrainian historiographic tradition: the problem of designing mental maps // І.Kutsyi, L.Kutsa. East European Historical Bulletin. 2019. Issue 11. P. 180-189

Larisa Kuca. Психопоэтологическая парадигма мысль – слово в повестях Ивана Андрусяка для / про подростков // SlaviaCentralis. 2020. № 1.P. 202-217

 

Публікації у закордонних наукових виданнях

«Трилистник» лирического повествователя в цикле «Из книги Кааф» Ивана Франко // Кормановские чтения. Статьи и материалы Межвуз. науч. конф. Ижевск: Удмуртский гос. ун-ет, 2014. Вып. 13. С. 115-123.

Стихотворение Ивана Франко «З усіх солодких, любих слів…» как произведение «более сложного типа» // Кормановские чтения: Статьи и материалы Межвузовской науч. конф. (апрель, 2015). Вып. 14. Ижевск: Удмуртский гос. ун-ет, 2015. С. 74-83.

Поетичний триптих Івана Франка Semper tiro : профіль власне автора // Spheres of culture. Journal of Fhilology, History, Social and Media Communication, Political Science, and Cultural Studies. – Branch of Ukrainian Studies of Maria Curie-Sklodovska University in Lublin. – Lublin. 2018. –Volume ХVІІ. – P. 95-107.

 

 

Посібники, навчально-методичні посібники

Дитяча література. Тернопіль : ТНПУ, 2016. 136 с.

Література для дітей дошкільного віку. Тернопіль: ТНПУ, 2018. 29 с.

Дитяча література (для спеціальності «Початкова освіта»). Тернопіль: ТНПУ, 2019. 73 с.

Дитяча література. Навчально-методичний посібник (для спеціальності «Дошкільна освіта»). Тернопіль: ТНПУ, 2019. 60 с.

Література для дітей дошкільного віку (завдання до практичних занять із курсу). Тернопіль: ТНПУ, 2019. 44 с.

 

orbiti-hudozhnogo-slova-kuca-l
lepkij-2017
ditinstvo-i-literatura
stazhuvannya-chenstohova-2019
soroka-2021
rivne-2013
parizh-vinnicya-2021_pages-to-jpg-0001