×
Blog

Чайковська Ганна Богданівна

chaicovska_anna@ukr.net

Народилася 20 жовтня 1978 року в с. Буданів Теребовлянського району Тернопільської області. 

У  1995–2000 рр. навчалася на хіміко-біологічному факультеті Тернопільського державного педагогічного інституту імені  Володимира Гнатюка, по закінченню якого отримала диплом з відзнакою і здобула кваліфікацію вчитель біології,  хімії, валеології та основ екології.

У 2001 році закінчила з відзнакою Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія» і здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача біології.

У 2000-2001 рр. працювала лаборантом, згодом молодшим науковим співробітником держбюджетної теми у Тернопільському державному педагогічному університеті. З 2001 по 2005 рр.  – аспірант кафедри загальної біології цього ж університету.

У 2005 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: «Роль ліпідів в адаптації мозку риб до дії важких металів» у спеціалізованій вченій раді Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.

У 2006-2008 рр. працювала на посаді асистента, а з 2008 року донині – доцента кафедри природничих і математичних дисциплін початкового навчання, згодом  кафедри  педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільський національного педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

З 2007–2009 рр. – заступник декана факультету ПВПК, згодом інституту педагогіки і психології. З 2014 року – заступник декана факультету педагогіки та психології (психолого-педагогічного відділення).

Стажування

  1. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, кафедра природничо-математичних дисциплін з 18.09.2017 р. по 17.10.2017.
  2. Cuiavian University in Wloclawek, Republic of Poland: November 16 – December 28, 2020.

Сфера наукових інтересів

Проблеми екологічної та валеологічної освіти, природничо-наукова підготовка студентів.

Основні публікації

  1. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Ужгород, 2020. Вип. 1 (46). С. 138–142.
  2. Попередження професійного вигорання працівників соціальної сфери: посібник. Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2020. 180 с.
  3. Проблема екологічного виховання дітей у педагогічній спадщині Марії Монтесоррі. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. 2019. С. 204–209.
  4. Екологічний підхід у професійній підготовці фахівців із соціальної роботи. Педагогічний альманах. 2019. С. 161–167.
  5.  Еколого-економічний аспект дошкільної освіти. Педагогічний альманах. Випуск 38. С. 47–55.
  6. Мodern tendencies of ecological education of preschool children: foreign experience, Social Work and Education, 2018. Vol. 5, No. 1., pp.
  7. Теорія і методика екологічної освіти в ДНЗ. Навчально-методичний посібник. Тернопіль: ТНПУ, 2018. 76 с.
  8. Географія материків і океанів. Розробки уроків Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. 224 с.
  9. Проектні технології як ефективний засіб формування екологічної культури студентів. Наукові записки ТНПУ імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка, 2017. № 3. С. 106–113.
  10. Екологічна освіта студентів педагогічних вишів у країнах Західної Європи. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2015. Випуск 37. С. 195–199.
  11. Формування екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в контексті завдань освіти для сталого розвитку. Концепція сталого розвитку та її реалізація в освіті. 2015. С. 160–162.
  12. Природа рідного краю, материків і океанів. Навчально-методичний посібник. – Тернопіль: ТНПУ, 2017. – 124 с.
  13. Робочий зошит з основ природознавства. Навчальний посібник для студентів підготовки вчителів початкових класів. Тернопіль: ТНПУ, 2013. 153 с. (з грифом МОН України).
  14. Формування екологічної компетенції в майбутніх вчителів початкової школи. Наукові записки ТНПУ імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2010. №3. С. 54–60.
  15. Основи природознавства. Лекційний курс. Навчальний посібник для студентів. Тернопіль: ТНПУ. 2009. 164 с.
  16. Основи природознавства. Тестові завдання. Навчальний посібник для студентів. Тернопіль: ТНПУ. 2009. 116 с.
  17. Підвищення рівня природничо-наукових знань майбутніх учителів початкової школи методом «мозкової атаки». Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2006. №2. С. 93–96.
  18. Адаптивні реакції мозку на дію іонів важких металів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. 2006. Т. 2. № 29. С. 115–119.
  19. Динамика липидного состава мозга рыб при интоксикации нонами тяжелых металлов. Гидробиологический журнал. 2004. Т. 40. № 5. С. 49–56.
  20. Вплив іонів марганцю і міді на жирнокислотний склад ліпідів мозку риб: сезонні особливості. Біологія тварин. 2003. Т.5, № 1–2. С. 112–117.
  21. Особливості тканинного розподілу іонів міді в організмі карася (Carassius carassius L.). Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. 2008. С. 137–141.
  22. Технологія формування екологічної культури студентів факультету підготовки вчителів початкових класів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2008. № 6. С. 45–49.
chajkovs_ka
fasilitaciya
sertifikat.-very-verified_-onlajn-kurs-z-mediagramotnosti.-__tags___pages-to-jpg-0001
krajovij-forum
artterapiya
dist-navch
8._sertifikat_metodi_fasilitacii
7._sertifikat_osvitnij_desant
0001 (9)
4._akademichna_dobrochesnist_
chajkovska-ganna_pages-to-jpg-0001