×
Blog

Чикурова (Теслюк) Ольга Ярославівна

ORCID

GOOGLE SCHOLAR 

PUBLONS

Сфера наукових інтересів: проблеми концептуальних основ та розвитку початкової освіти, дидактики початкової школи; здійснення учнями самоорганізації навчальної діяльності; питання застосуванння комп'ютерних технологіях у закладах початкової освіти.

Основні публікації:

  1. Zaporozhchenko T., Paguta T., Bykov I., Chykurova O., & Pysarchuk O. How to Improve the Mathematical Competences of Future Primary School Teachers in Ukraine? Innovative Aspect. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 14 (1Sup1), 2022.  p. 83-100.  https://doi.org/10.18662/rrem/14.1Sup1/538 (WoS).
  2. Chykurova, O., Boiaryshcheva, T., Herych, M., Kviatkovska, A., & Tymoshchuk, O. (2022). Aplicación de las tecnologías de la información en el proceso educativo bajo la ley marcial. Apuntes Universitarios13(1), 224–242. https://doi.org/10.17162/au.v13i1.1325
  3. Теслюк О. Я. Самоорганізація навчальної діяльності учнів початкової школи як педагогічна проблема. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Сер.: педагогіка і психологія. 2020. Вип. 63. С. 37-43 https://doi.org/10.31652/2415-7872-2020-63-1-236
  4. Chaika V., Pysarchuk O., & Chykurova O. Educational and developmental environment as a factor of skills formation of self-organization of primary school pupils’ educational activity. Pedagogy and Education Management Review, 1,  2020.  p. 79–90. https://doi.org/10.36690/2733-2039-2020-1-79
  5. Чикурова О. Я. Технології дистанційного навчання для школи першого ступеня: етапи імплементації. Науковий вісник Ужгородського університету. Сер.: Педагогіка. Соціальна робота. Ужгород, 2022. Вип. 1(50). С. 302-306. https://doi.org/10.24144/2524-0609.2022.50.302-306
  6. Чикурова О. Синергетичний підхід як методологічна основа теорії самоорганізації навчальної діяльності учнів початкової школи. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 1(2), 2022. с. 21–28. https://doi.org/10.25128/2415-3605.21.2.3
  7. Чайка В. М., Писарчук О. Т., Ратушняк Н. О., Теслюк О. Я. Формування вмінь самоорганізації навчальної діяльності учнів початкової школи з особливими потребами. Zeszyty Naukowe. Wyższej Szkoły Gospodarki, Tom 36, с. 163-177. URL: http://www.ers.byd.pl/userfiles/files/ZN%20ERS%20tom%205%202020.pdf
  8. Теслюк О. Я. Самоорганізація навчальної діяльності учнів початкової школи в контексті НУШ. Професійна компетентність учителя Нової української школи: формування, розвиток та удосконалення : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 22 травня 2020 р. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 75-77
  9. Чикурова О. Формування самопроцесів особистості учнів початкової школи як компонентів вміння самоорганізації навчальної діяльності. Scientific Collection «InterConf+», (22(113), 2022. p. 167–176. https://doi.org/10.51582/interconf.19-20.06.2022.016 
  10. Чикурова О. Я. Комп'ютерні технології як засіб формування діяльності самоорганізації в учнів початкової школи. In The VI International Scientific and Practical Conference «Tendencies of development science and practice», February 14–16, 2022, Boston, USA. 372 p. (p. 254).
  11. Чикурова, О. Я., & Чайка, В. М. (2023). Потенціал СhatGPT в освітньому процесі початкової школи. http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28627 
  12. Чайка, В. М., & Чикурова, О. Я. (2022). Компоненти сформованості вміння самоорганізації навчальної діяльності учнів початкової школи. http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/27146/1/Chaika_Chykurova.pdf 
ChatGPT_page-0001
Сертифікат ФОРУМ
Використання технологій дискусій та дебатів для розвитку навичок критичного мислення учнів._page-0001
Дошкілля. Як працювати в дистанційному форматі._page-0001
Certificate Olha Chykurova (Participation) - Rome, Italy_page-0001
Чикурова Ольга Ярославівнpа
NaUrok
Безымянный2
Coursera BKJW5QSCDFY5-1
Certificate-1
Coursera JJUPEBY6ZQ9A-1
Certificate (6)-1
Certificate (4)-1
Теслюк О_1
Certificate (5)-1
Certificate (3)-1
NaUrok
Certificate (1)-1
Проведення цікавих та пізнавальних уроків. Співпраця між учнями_page-0001
дія сертифікат-1
Дія_сертифікат-1
Методи відокремлення та запам’ятовування важливої інформації на уроках. Дієві інструменти в роботі педагога._page-0001