×
Blog

Пуйо Ольга Ігорівна

Mail: olga.puyo@tnpu.edu.ua

Профіль

google scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=f_YqCnoAAAAJ&hl=uk

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4910-0497

 

Народилася у м. Тернопіль.  У 2005 році завершила Тернопільську ЗОШ №10 із золотою медаллю і вступила на історичний факультет Тернопільського  національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.


У 2009 році зайняла ІІІ місце на Всеукраїнській олімпіаді з історії і отримала стипендію Прем’єр-міністра України. У 2010 році закінчила з відзнакою університет за спеціальністю "Історія"  та здобула кваліфікацію магістра історії, вчителя правознавства.

2005-2007 рр. організовувала вокальний ансамбль на історичному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, а також літні відпочинково-розвиткові табори для дітей міста Тернополя. 

Впродовж 2010-2013 років перебувала в декретній відпустці.

У 2013 році вступила до Київського національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова за спеціальністю «Дошкільна педагогіка». У 2016 році отримала диплом організатора дошкільної освіти, вихователя дітей дошкільного віку, вчителя англійської.

Впродовж 2013-2016 років працювала на посаді вихователя Тернопільського ДНЗ №26, за сумісництвом головним спеціалістом у зв’язках із громадськістю в Тернопільському національному технічному університеті імені І.Пулюя.

У 2016 році вступила до аспірантури Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка за спеціальністю «Дошкільна освіта».

З 2018 року по 2020 працювала викладачем Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти.

У 2020 році завершила аспірантуру, працює асистентом кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені В.Гнатюка, завершує роботу над дисертаційним дослідженням на тему: «Рухливі ігри як засіб формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку».

З 2020 року – засновниця освітньої Академії для дітей, батьків та педагогів «Наppy Kids Academy».

Сфера наукових інтересів 

Проблематика формування цінностей дітей дошкільного віку, рухливі ігри як універсальний засіб розвитку та виховання особистості дошкільників, сучасні підходи щодо підготовки дітей до школи.

СПИСОК НАУКОВИХ ПУБЛІКАЦІЙ

Публікації в періодичних наукових виданнях інших держав,

які входять до Організації економічного співробітництва та розвитку

 та Європейського Союзу

  1. Puyo O. Active games of preschoolers in the measurement of personal values in Ukraine. (2020). Journal of Education. Health and Sport. 10(4). Poland.eISSN 2391-8306 URL: https://apcz.umk.pl/czasopisma/index.php/JEHS/article/view/JEHS.2020.10.04.036
  2. Bielenka H., Puyo O. (2020). Педагогічні умови використання рухливих ігор з метою формування ціннісних орієнтацій дошкільників. Pedagogia. Zeszyty naukowe. Nr. 1. Ryki. S. 6-10. Poland. ISSN 2544-8889

Публікації у виданнях, включених до переліку

наукових фахових видань України з присвоєнням категорії “Б”

  1. Пуйо О.І. (2017). «Дитячий колектив» як наукова категорія. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Сер. Педагогіка. № 1 (114). С. 44-48.
  2. Пуйо О. І. (2018). Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами рухливих ігор. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Том IV. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 14. С. 208-218.
  3. Пуйо О. І. (2019). Підготовка майбутніх вихователів до використання рухливої гри як засобу формування ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку. Освітній простір України. №13. С.120-126.
  4. Пуйо О. (2019). До проблеми формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку засобами рухливої гри в закладах дошкільної освіти.Народна освіта. Вип. 2. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2019_2_10
  5. Пуйо О. І. (2019). Стан роботи закладів дошкільної освіти щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників за допомогою рухливих ігор. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. Фахове видання КНПУ Інституту Грінченка. Київ. №32 (№2). С. 92-98.
  6. Бєлєнька Г. В., Пуйо О. І. (2019). Формування ціннісних орієнтирів дітей дошкільного віку: Сінгапур – Україна, порівняльний аспект. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. №2. С. 6-14.

 

Публікації, у яких додатково відображені результати дослідження

  1. Пуйо О. І. (2018). До проблеми підготовки майбутніх вихователів щодо організації колективу дітей передшкільного віку. Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 02 березня 2018 р. м. Кременчук. 316 с.
  2. Пуйо О. І. (2018). До проблеми організації колективу дітей передшкільного віку. Сучасні соціокультурні та психолого-педагогічні координати розвитку дитини: матеріали Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції, 19-20 квітня 2018 р. Тернопіль. 232 с.
  3. Пуйо О. І. (2018). Гра як засіб формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку. Збірник, присвячений Всеукраїнській науково-практичній конференції, приурочений 100-річчю заснування Академії Наук України. Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти. Тернопіль: ТОККІПО. 2018. Вип. 10. С. 19-23.
  4. Пуйо О. І. (2018). Проблема підготовки студентів до організації колективу дітей передшкільного віку засобами гри. Розвиток професійної майстерності педагога: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 квітня 2018 р. Тернопіль. 383 с.
  5. Пуйо О.І. (2019).  Ціннісні орієнтації дошкільної освіти України та Сінгапуру. Духовно-моральне виховання особистості: реалії та перспективи. Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 19-20 квітня 2018 р. с. Зарваниця Терноп. обл. Тернопіль. С. 135-139.
  6. Пуйо О. І. (2019). Грані майстерності сучасного педагога. Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності»: у 2 ч. Тернопіль. Ч. 2. 314 с. С. 140-142.
  7. Пуйо О. І. (2019). Ціннісні орієнтації особистості в системі нових соціокультурних координат. Процеси українського державотворення від давніх часів до сьогодення (з нагоди 1000-річчя з початку правління Ярослава Мудрого). Науковий методичний інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти. Тернопіль: ТОКІППО. Вип. 12. 160 с. С. 154-157.
  8. Пуйо О.І. (2019). Формування ціннісних орієнтацій старшого дошкільника засобами рухливих ігор. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф., 30 травня 2019 р. Київ. Ін-т педагогіки НАПН України. Київ – Дрогобич. С.151-152.
  9. Bielenka H., Puyo O. (2019) Emphathy formation of senior preschool aged children in the process of active games. Modern world tendencies in the development of science. Vol. 2. London. 308 p. P. 16-25.
  10. Пуйо О.І. (2020). Специфіка роботи з вихователями щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників засобами рухливих ігор. Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності». Тернопіль. С.292-294.
  11. Пуйо О. І. (2020). Ціннісні орієнтації дошкільників в грі: виміри та характеристика. Педагогічна компаративістика та міжнародна освіта 2020: глобалізований простір інновацій: матеріали IV Міжнародної наук.-практ. конф., 28 травня 2020 р. Київ. С. 271-273.
  12. Puyo O. (2020). What value orientations are forming in active games. Virtus. №43. P.151-154. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/29542/1/Virtus%20%2343%202020.pdf

 

img_20210317_153620
img_20210317_153604
coursera-z77a3tf2tnqk_pages-to-jpg-0001
coursera-8e6xevnjcrra_pages-to-jpg-0001
img_20210317_155525_resized_20210317_040032954
img_20210317_155443_resized_20210317_040028713
img_20210317_155421_resized_20210317_040030477
Пуйо
img_20210317_155402_resized_20210317_040032263
img_20210317_155334_resized_20210317_040029993
img_20210317_155319_resized_20210317_040028167
img_20210317_155704_resized_20210317_040033533
img_20210317_155652_resized_20210317_040027570
img_20210317_155627_resized_20210317_040034103
img_20210317_155613_resized_20210317_040029417
img_20210317_155600_resized_20210317_040030984
img_20210317_155547_resized_20210317_040031565
img_20210317_153659
img_20210317_153636
img_20210317_153626