×
Blog

Ратушняк Наталя Олегівна

ratushniaknatalia92@gmail.com

Народилась в м. Борщів Тернопільської області. У 2009 році вступила на факультет педагогіки і психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.
 
У 2014 році закінчила навчання на факультеті педагогіки і психології за спеціальністю «Початкова освіта» та вступила за програмою подвійного диплому до магістратури за спеціальністю «Початкова та дошкільна освіта» в Респібліку Польща, місто Ченстохова.
 
У 2015 закінчила Вищу школу лінгвістичну в м. Ченстохова. З червня 2015 року працювала диспетчером факультету педагогіки і психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. У 2016 році вступила в аспірантуру ТНПУ їм. В. Гнатюка за спеціальністю «Початкова освіта».
 
З 2019 по 2020 року працювала асистентом факультету педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти факультету педагогіки і психології ТНПУ ім. В. Гнатюка за сумісництвом. На даний момент працює асистентом кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти.
 
Основні публікації
 
1. Ратушняк Н. О. Врахування вікових особливостей учнів початкової школи з особливими потребами в умовах індивідуалізації навчання. Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка, №3, 2017 р. 134 с.
2. Ратушняк Н. О. Урахування психолого-педагогічних якостей учнів початкової школи з особливими потребами
під час організації навчального процесу Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. №55, 2018 р.154 с.
3. Наукові записки НПУ ім. М. П. Драгоманова «Індивідуалізація інклюзивного навчання учнів початкової школи в системі підготовки майбутніх вчителів», № 145 ,2019 р. 159 с.
4.Yankovych O., Chaika V., Yashchuk I., Binytska K., Kokel A., Pysarchuk O. &  Ratushniak N. Training of future specialists in primary education in universities of Ukraine and Poland for the formation of a class team. Espacios. 2019. Vol. 40 (Number 44). P. 22–38 (scopus)
5.Тези доповіді на тему «Особливості інклюзивної освіти в країнах Європи»
6.Тези доповіді на тему «Передумови ефективного впровадження інклюзивної освіти в початковій школі»
7. Тези доповіді на тему «Індивідуалізація інклюзивної освіти учнів початкової школи в сучасному полікультурному середовищі»
8. Тези доповіді на тему «Впровадження інклюзивної освіти в початковій школі в умовах НУШ»
9. Zdanevych, L. V., Chaika, V. M., Pysarchuk, O. T., Tsehelnyk, T. M., & Ratushniak, N. O. (2020). Training of future teachers for work with children under the conditions of preschool inclusive education. Revista Tempos E Espaços Em Educação, 13(32), 1-15. https://doi.org/10.20952/revtee.v13i32.14943 (web of science)
 
zobrazhennya_viber_2021-03-17_18-45-41
img-4611b772bc16b36db6868c4447108e66-v
zobrazhennya_viber_2021-03-17_
zobrazhennya_viber_2021-03-17_18-45-40