×
Blog

Сеньовська Надія Леонідівна

Народилася 21 липня 1982 року в селі Боднарівка Чемеровецького району Хмельницької області у сім’ї вчителів. Закінчила Гримайлівську ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Івана Пулюя в 1999 році. Того ж року стала студенткою філологічного факультету Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

Паралельно працювала журналістом на радіо «Лад» та в «Тернопільській газеті».

У червні 2004 року отримала диплом магістра педагогічної освіти (спеціальність «Викладач української мови та літератури, вчитель зарубіжної літератури»).

Працювала вчителем української мови та літератури, зарубіжної літератури у Гримайлівській ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Івана Пулюя.

У 2004-2007 рр. – аспірантка кафедри педагогіки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Захист кандидатської дисертації «Підготовка майбутнього вчителя до професійної саморегуляції в процесі вивчення педагогічних дисциплін» відбувся 29 травня 2008 року. 

Із вересня 2008 року – асистент кафедри педагогіки.

Із 2015 року – доцент кафедри педагогіки та менеджменту освіти.

Заміжня, разом із чоловіком Олександром виховуємо доньку Радиславу та сина Світозара.

Захоплення: 

- літературна творчість;

- когнітивна лінгвістика (магістерська робота на тему «Дихотомія серце-розум в сучасній українській мові»);

- рух історичної реконструкції середньовіччя (була членом клубу «Срібний вовк», м. Львів);

- колекціонування керамічних котів із різних міст.

Авторка різножанрових книг «Акацієвий рай» (2013), «Поради роз(за)губленим» (2015), «Філософія від дітей до дорослих» (2015), «Оптимістичні подорожі довоєнною Україною» (2016), «Педагогіка без цензури» (2016), «Селфі» (2017), «Віршики для Радусі» (2017), «Прокляття Лади» (2017), «Війна і те, що після» (2018)

Сфера наукових інтересів

1) професійна саморегуляція педагога у різних аспектах та проявах (студента, вчителя-практика, керівника закладу загальної середньої освіти);

2) гендерні аспекти освіти;

3) створення недискримінаційного освітнього середовища;

4) особливості співпраці викладача зі студентами покоління Z;

5) комплекси та кризи вчителів і студентів, пов᾿язані із фаховою діяльністю;

6) актуальні проблеми професійної освіти.

Основні публікації 

  1. Сеньовська Н. Л. Основи професійної саморегуляції вчителя. Методичні рекомендації для студентів вищих педагогічних навчальних закладів / За ред. Чайки В. М. – Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2006. – 73 с.
  2. Сеньовська Н. Л. Методи формування професійної саморегуляції вчителя / Н. Сеньовська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць / Редкол.: М. І. Сметанський (голова) та ін. – Вінниця: ПП “Едельвейс і К”, 2007. – Вип. 21.– С. 362-368.
  3. Технологія педагогічної підготовки вчителя в контексті формування компонентів професійної саморегуляції  / Н. Сеньовська //Вища освіта України № 3 (додаток 1). – 2009 р. – Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». – К.: Гнозис, 2009 – С.465-468.
  4. Організація лабораторно-практичних занять з педагогіки з елементами тренінгу. Методичні рекомендації  для викладачів та студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Н. Л. Сеньовська: за ред. В. М. Чайки – Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2011.– 43 с.
  5. Гендерний підхід у середній освіті (на матеріалі вивчення драматургії Лесі Українки в 10 класі) / Н. Сеньовська // Пеагогіка вищої та середньої школи : збірник наукових праць / гол. ред. З. П. Бакум. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2012. – Вип. 36. – С. 439–444.
  6. Учні як суб’єкти та об’єкти насилля / Н. Сеньовська  // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім’я на захисті прав дітей: збірник матеріалів  Міжнародної науково-практичної конференції / за газ. ред. проф. О. Кікінежді –Тернопіль: Вид-во «Стереоарт», 2014. – С. 243-245.
  7. Професійна саморегуляція вчителя: проблеми і шляхи розвитку. Монографія/ Н. Сеньовська. − Тернопіль: КІЦ «ПРІНТ-ОФІС», 2014. – 260 с.
  8. Сеньовська Н. Л. Формування професійної саморегуляції вчителя у процесі проходження студентами педагогічної практики / Н. Сеньовська // Науковий вісник Східно-європейського націона-льного університету іме-ні Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки, № 1 (302).– Луцьк: Вид-во СВНУ ім. Лесі Українки, 2015р.  – С. 115-120
  9. Сеньовська Н. Л. Художній фільм як засіб навчання студентів-педагогів під час вивчення курсу «Педагогіка» / Н. Сеньовська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2016. – № 3. – 224 с. – Тернопіль: Видавничий відділ ТНПУ, 2016. – С. 201-207.
  10. Сеньовська Н. Л. Особливості роботи викладача зі студентами покоління Z (вчорашніми школярами) / Н. Сеньовська // Сучасні соціокультурні та психолого-педагогічні координати розвитку дитини : Матеріали Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції (19-20 квітня 2018 року, м. Тернопіль) / За заг. ред. Б. Б. Буяка, В. М. Чайки, М. О. Орап. – Тернопіль : В-во Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, 2018. – 232 с. – С. 163-166.
  11. Сеньовська Н. Л. Психологічні комплекси педагогів та способи їх корекції за допомогою методів професійної саморегуляції / Н. Сеньовська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка [Текст]. Вип. 151. В 2-х томах. Том 2 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. – Чернігів : ЧНПУ, 2018. – 264 с. (Серія: Педагогічні науки) . – С. 60-63.
  12. Сеньовська Н. Л. Нова українська школа: досвід і перспективи (на матеріалі діяльності Гримайлівської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І. Пулюя за І семестр 2018-2019 навчального року) / Н. Сеньовська // Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : Матеріали Міжнародного форуму управлінської діяльності (18-19 травня 2019 року, м. Тернопіль). Тернопіль : КРОК, 2019. 361 с. – С. 253-257.
  13. Сеньовська Н. Л. Актуальні проблеми професійної освіти : методичні рекомендації для викладачів, магістрантів та студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2020. 28 с. (Методичні рекомендації)
  14. Сеньовська Н. Л. Професійна саморегуляція керівника закладу загальної середньої освіти. Актуальні проблеми управління закладами освіти в контексті стратегії модернізації освітньої галузі : колективна монографія ∕ за загальною редакцією В. П. Кравця, Г. М. Мешко. Тернопіль : ТНПУ ім.. В. Гнатюка, 2020. 310 с. С. 236−249. (Колективна монографія)
  15. Сеньовська Н. Л. Професійна саморегуляція вчителя як елемент його ключових компетентностей в умовах Нової української школи. Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Професійна компетентність учителя Нової української школи : формування, розвиток та удосконалення». Тернопіль : ТНПУ. 2020. 162 с. С. 23−26. (Тези)
  16. Сеньовська Н. Л. Створення недискримінаційного ґендерного середовища у школі засобами освітньої галузі «Мова і література». Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції : зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 10−11 вересня 2020 року. Тернопіль, 2020. 250 с. С. 252−254. (Тези)
  17. Senovska, N. & Pryshliak, O. (2020). Developing professional self-regulation of students during pedagogical practice. International Journal of Research in Education and Science (IJRES). 6(4), 679−691. https://www.ijres.net/index.php/ijres/article/view/1147 (Index Scopus)
  18. Сеньовська Н. Л. Інклюзивне навчання у закладах вищої освіти під час карантину. Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : Матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.) / Упор. Удич З.І. Тернопіль: ТНПУ, 2021. С.160-162. (тези)
  19. Nadiia Senovska, Yana Naumovych. Motivational aspect of students' educational activity in the conditions of distance learning. Selecte aspects of digital society development: monograph / Edited by Tetyana Nestorenko and Aleksander Ostenda. Publishing House of University of Technology, Katowice, 2021. 260 p. P. 141−147. http://www.wydawnictwo.wst.pl/uploads/files/fd7b8107149ebd5a161 d53e43d7ddb2d.pdf  / Надія Сеньовська, Яна Наумович. Мотиваційний аспект освітньої діяльності студентів в умовах дистанційного навчання. Окремі аспекти розвитку цифрового суспільства: монографія / За редакцією Тетяни Несторенко та Олександра Остенди. Видавничий дім Технічного університету, Катовіце, Польща, 2021. 260 с. С. 141−147.  http://www.wydawnictwo.wst.pl/uploads/files/fd7b8107149ebd5a161d53e43d7ddb2d.pdf  (колективна монографія)
  20. Сеньовська Н. Л., Лісова З.-О. В. Труднощі й переваги дистанційного навчання очима вчителів та учнів. Scientific Journal Virtus. May # 54, 2021. С. 88−92. http://conference-ukraine.com.ua/ua/virtus/archivej/ (стаття)
  21. Надія СЕНЬОВСЬКА. Професійна саморегуляція вчителя як елемент його ключових фахових компетентностей. PROBLEMY NOWOCZESNEJ EDUKACJI (The problems of modern education). Tom X (Jubileuszowy). Rozwój – Potencjał – Deficyty (III) (Development – potential – deficiency (III) \ Pod redakcją Edyty SADOWSKIEJ, Agnieszki M. MARKOWSKIEJ. Częstochowa. Copyright by Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie, 2020 –2021. С. 39−47. (стаття)
  22. Професійна саморегуляція вчителя: фахова компетентність чи особистісна характеристика? Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник  матеріалів  ХІ-ї  Міжнародної  науково-практичної онлайн-інтернет  конференції,  м.  Кропивницький,  7  травня  –  14  травня  2021 року / Відп. ред. М. І. Садовий. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. 175 с. С.  109−110 (тези).
Certyfikat po webinarium (14.06.2022)
Certificate
2022_Сертифікат_спікера_Сеньовська
21.10.2021 7 rules of planning a really good lesson.
6GW-0163
5.10.2021. Certyfikat po webinarium
Стажування Senovska Nadiia1239_page-0001
СПІ_3_2021_Сеньовська(1)_page-0001
Сертифікат_IX_2022_Сеньовська Надія_page-0001
СЕНЬОВСЬКА НАДІЯ ЛЕОНІДІВНА_page-0001
Сеньовська англ
Про цифрову безпеку - НадіяСеньовська
Міжнародне стажування-120
Coursera 4VUA7FYV28ZK
Certyfikat po webinarium 24.05.2022
Без імені
Без імені1
Студенти Сеньовська Надія Леонідівна
2021-06-18 17.05.06
Надія Сеньовська
Сеньовська Надія Леонідівна
2021-06-10 12.06.02
Студенти_Сен_овс_ка_Надiя_Леонiдiвна
Стажування_в_Пол_щi_page-0001
Сен_овс_ка_Надiя_Леонiдiвна
Сен_овс_ка_Надiя_page-0001
Надiя_Сен_овс_ка
В2_пол_с_ка_page-0002
В2_пол_с_ка_page-0001
CourseraR_page-0001
Coursera(1)R_page-0001
Certificate_2_page-0001
Certificate_1_page-0001
Certificate__page-0001
202012181309401002
202012181309401001
ЦДН_0032_page-0001